We zijn erg trots op het feit dat we mogen werken voor deze opdrachtgever. Want de naam begint met de hoofdletter A van A-merk. Men maakt bovendien een erg lekker product waar we bijna dagelijks heel graag de tanden zetten. En de aardappelspecialisten gaan er ook voor om ook van veiligheid op de productielocaties een premiumprestatie te maken. Een zeer deskundige en gedreven QHSE manager trekt de kar en zet Salmay in voor de (creatieve) ondersteuning van zijn plannen. Zo komen mooie dingen tot stand, op maat voor de verschillende doelgroepen op de locaties. We hebben een veiligheidsmerkstijl ontwikkeld en bedenken samen effectieve middelen om iedereen te bereiken. Bijvoorbeeld STOPGO kaarten en heftruckborden in de fabriek.
Bijzonder is ook dat Salmay ook meedenkt over de inrichting van bepaalde delen van de fabrieken – het resultaat van een logische ontwikkeling die arbeidsveiligheid doormaakt (onontkoombaar): werken aan de omgeving van de mensen van wie je verlangt dat ze veilig werken. Ervoor zorgen dat die inspirerend en stimulerend werkt. Deze ‘belevingsgerichte’ middelen als veiligheidscorners en veiligheidskasten zijn een betrekkelijke nieuwe dienst van Salmay; het is het resultaat van de de voortdurende ontwikkeling bij zowel onze klanten als die van onszelf.
Salmay activiteiten
- creatief concept voor de awareness campagnes
- ontwikkelen safety huisstijl/beeldtaal voor uitingen over arbeidsveiligheid
- sparren met QHSE manager over de middelenarchitectuur
- tekstschrijven
- ontwikkelen logische user interface voor werkvergunningensysteem
- ontwikkeling en co-productie van alle middelen